10 Film ile 110 Milyon Kişiye Türkiye Tanıtımı

Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Dünyanın önemli dijital seyahat ağlarından Matador Network yaptığı iş birliği çerçevesinde dijital medyada Türkiye’yi tanıtıyor.

Turkey Home projesi kapsamında başlatılan çalışma sonucunda çekilen 8 film ve yazılan makaleler yayınlanmaya başladı. Matador Network ekibi ile birlikte gelen sosyal medyanın güçlü isimlerinden Tim Landis ve ailesi de çekilen filmlerle bir ailenin Türkiye tatilini etkileyici bir şekilde aktardılar.

TOPLAM 10 FİLM

Matador Network ekipleri İzmir, Dalyan, Efes ve Kapadokya’da Tim Landis ve ailesinin hikâyesini anlatan iki filmin yanı sıra, bu bölgelerin güzelliklerini aktaran dört ve ayrıca 360 derece kameralarla çekilen dört filmle birlikte on filmi daha yayına hazırladı.

4 TANE MAKALE

Bunun dışında Matador Network’le yapılan iş birliğiyle “Türkiye’de ziyaret edilebilecek en romantik 8 yer”, “Türkiye’nin bir sonraki tatil planınızda yer alması için 8 sebep”, “Türkiye’deki en iyi doğal alanlar için seyahat rehberi” ve “Türkiye’deki en iyi alışveriş noktaları” başlıklı dört makale daha yayınlandı. Yapılacak bu çalışmalarla Matador Network’un etki alanında olan yüz milyonlarca takipçiye ulaşılması hedefleniyor.

110 MİLYON TAKİPÇİYE ULAŞIYOR

Matador Network aylık 110 milyon kişiye ulaşan seyahat ve macera düşkünleri için en hızlı büyüyen seyahat portallarından biri olarak dikkat çekiyor. Online olarak yayınlanan derginin her ay yaklaşık 10 milyon ziyaretçisi bulunurken; Facebook’ta 1 milyon 200 bin, Google+’ta 1 milyon 900 bin, Instagram’da 209 bin takipçisi bulunuyor. Matador Network büyük ağırlıkla ABD, İngiltere, Kanada, Avustralya ve Hindistan’dan takip ediliyor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Spam yorumlardan kurtulmak için soruyoruz: